fredag 6 mars 2009

Förtydligande

Kom hem från AW nu! AW har pågått fram till nu - hur ungdomligt är inte det! Läser dagens blogginlägg och inser att ingen kommer fatta att jag är helt ironisk angående U2-referensen i föregående inlägg.

Vi ska inte spela den. Asså aldrig i livet. Not gonna play.

Jäl skojade med mig för att U2 är mina bästa ever och då sa han att enda chansen att vi ska spela U2 på bröllopet är om vi spelar "But I still haven't found..." när vi går ut ur kyrkan. Och jag ba OKEJ!! (hyserisk because I love them) och sen insåg jag att alla skulle bli illa till mods och inte alls tänka att "VA GULLIGT att emster fick U2" utan mer "vad sorligt...".

Jag känner att jag var tvungen att förklara.

Man vet ju aldrig hur det här med ironi tas emot...

Love ya bloggisarna!

Puzziz

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

HAHAH JAG FATTADE. JAg är smart- faktiskt. Och har humor-. och har druckit vin...

emster sa...

GÖTT!!! har också drucki vin.

emster sa...

Och jag vill inte att ngn ska missuppfatta och att det ska bli tråkig stämning JUH
Jag äslkar ju ALLA!

ALla är så säta!