fredag 6 mars 2009

Akta dig

Nu, alldeles nyss, loggade jag in på Fejan och kollade lite under länken "Personer du kanske känner".

Det är ju helt livsfarligt.

Där dyker alla miffon man har duckat för de senaste åren upp.

Bland annat en kille som vi pluggade med.

Han var lite "speciell". Blandade drinkar på förfesten och sålde.

Så stört.

Iallafall.

Kommer ihåg en gång när Betsy var och hälsade på. Jag minns att hon frågade om honom efter att han hade försöt sälja på henne en hemmablandad grogg (förståeligt, jag hade också undrat). Jag sa att nej, nej, han är inte student alls utan han jobbar inom läkemedelsindustrin.

Intressant tyckte Betsy. Som vadå?

Som plåster, Bettan.

Passa dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han var ju genial den där plåstret. Nästa gång vi ses ska du få betala för att umgås med mig.

emster sa...

Det är okej, du är en stor inspirationskälla!

Men om jag minns rätt var du SJUUUUUKT full den kvällen och du vet inte vad du säger.... Jebus kvinna!