fredag 6 mars 2009

83 dagar

Mm, ah men idag är det 83 dagar kvar till mitt (och Jäls) bröllop dårå. Jorå jorå. Jag har en ”gadget” i min iGoogle. Den tickar stadigt ned. Idag är det 83 dagar kvar till ”the New York wedding” som jag har döpt gadgeten till. Jag blev mkt glad över att man kunde döpa till vad man ville. Känns väldigt fint och personligt.

83 dagar.

Sen smäller det.

Då ba: dam-dam-ta-dam. (tänk musik)

Och vi ba: I do, I do, I do, I do, I doooo (tänk musik igen)

När vi går ut ur kyrkan: But I stiiiiiill haven’t fouuuuud what Im looking for. (tänk musik) (tänk ironiskt) (skoja, vi är såklart allvarliga) (men asså we’re mockin you) (lover, det var ett skämt, vi ska inte spela den)

2 kommentarer:

Miss Baglady sa...

WOOOOO så coolt att ni ska gifta er i NY.

SÅÅÅÅ COOLT!

emster sa...

Jag veeeet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*LYCKLIG*