fredag 7 augusti 2009

Ps

Den här personen, som vill bli kompis på Facebook, vi har en gemensam vän. Men asså, jag har ingen aning. Det är ett äkta mysterium. Personen verkar för övrigt vara nybörjare på Facebook och har bara fem vänner.

Gud.

Ska jag ignorera?

Eller accepta och bli "en av sex mkt speciellt utvalda"...?

Man kanske vinner ett pris om man trycker accpet. Typ så här "du har visat dig öppen för att lära känna nya människor. För visat intresse för mänskligheten vinner du ONE HUNDRED THOUSAND DOLLARS!"

*hoppas*

*hoppasgodeguuuuud*

4 kommentarer:

A. sa...

Tacka ja och sen radera? Då får han/hon inte veta det... Ett beprövat knep.

emster sa...

jag "ignorade".

Felicitas sa...

Jag ignorerade (och blockerade!) precis en gubbe (född -53) som jobbar på ett ark-kontor och som jag träffat ett par gånger... :P

emster sa...

GÖTT!