måndag 17 augusti 2009

Inga filmer

Jäl är värsta griniga. Jag får inte lägga ut mina störtsköna, superroliga filmer med honom. Han ba "men jag tycker inte det är kul. Kan du respektera?" Och jag ba "Det är kul. Och jag tycker inte att man ska censurera konst. Är du kinaregering eller!?".

Ni skulle garva ihjäl er om ni såg filmerna. I en av filmerna frågar jag så här "vad gör du". Jäl svarar inte, han bara vänder sig om, tar upp sin luvtröja och lägger över huvudet. Sedan gömmer han sig under den. Jag frågar om han är som de där demonstranterna i Göteborg som hade masker på sig. Jäl svarar inte. Han är rädd att hans göteborgska ska lysa igenom (han tycker göteborgska låter pucko). I bakgrunden hör man hur jag skrattar. Jag säger att jag älskar honom och frågar om han älskar mig. Jag kallar honom Pluppi och försöker gulla. Men han stannar kvar under luvtröjan.

I en annan film frågar jag också vad han gör. Jäl svarar inte då heller. Jag säger att "du kan svara nu jag har slutat filma" (det är en luring). Då börjar Jäl skratta. Jätterolig film.

I en film märker Jäl när jag börjar filma. Han blir irriterad och ska gå därifrån. Men han är så där tuff och ungdomlig och har lite stora jeans, de åker ner så man ser lite rumpa. Bara en aning. Jag börjar skratta och ropar efter honom "Hahah, man såg din RÖÖÖV, det ska jag blogga!". Sjukt kul.

Inga kommentarer: