tisdag 25 augusti 2009

Efter årets "lönesamtal"

Är jag så besvkien att jag tänker "gå ner mig i sjön".

FUCK YOU ALLA CPN!

Nu kukar jag ur och tänker bli bidragsberoende konstnär.

ALLT ÄR SKIT.

Nästa år ska jag gå riktig copy-utbildning och sen ska jag DM:a skiten ur cp-mongo-sverige. DM och emster är bäst ingen protest.

fan.

Jag ska börja skriva dikter. Inte roliga fina dikter som jag har gjort förut på bloggen utan mer våldsamma, svarta, onda dikter.

Nu ska jag gå hem tidigare från jobbet. Jag får ju bara betalt för att jobba 75 % så varför ska jag vara här 100 %? Verkar totalt jävla orimligt.

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

FUCKINGJÄVLASKIIIT!!
DU ÄR VÄRD SÅ MYCKET MER I LÖN JUUUUUUU FATTAR DE INTE DET DE TRÖGISARNA...

Åsa sa...

Men va trött man blir!!! Klart att du ska ha en fet lön! I bland förstår arbetsgivarna nada.

emster sa...

Jag vet, allt suger!