torsdag 20 augusti 2009

Jä bejbi!

Men asså har ni hört om den där 800-meters löperskan som kanske är en man? Hur gärna vill man vinna då? Eller?

Tänk om det är en man. Jag typ dör då. Då kommer jag bara TJOHO. Men herregud. Jag kommer låtsas vara man JÄMT. PÅ jobbintervjuer, i projekt och sånt. Jag ska ba "ja hej hej jag heter Emil, jag är värsta maskulina mannen, ni kanske inte tycker att en man borde kunna prestera så här bra resultat i ett projekt, att det aldrig har gjorts förut men serrni det är nya tider nu, höhö".

Sen kommer det fram att jag eg är kvinna.

Jag, superkvinnlig, kommer till jobbet och ba "fattar ni vad ni GÖR varje dag? Alla tjejer ÄR SÅ MKT BÄTTRE".

Gubbarna kommer att haja läget. Killar som tar äran och använder sig av härskartekniker kommer att SPARKAS (ååååååh vad jag längtar)!

OCH:

Alla vi kvinnor kommer ATT FÅ BÄTTRE LÖN.

Obs! Inte lika lön. Eftersom vi ÄR BÄTTRE får vi bättre lön.

Fan, va göttigt!