söndag 26 december 2010

stjärnorna på slottet

fyfan så jävla upprörd på svt. ETT: hur gick tankarna när man castade stjärnorna på slottet? niklas strömstedt framstår typ som UNGDOM i jämförelse m dinosaurierna. allvarligt. LÄGG NER SKITEN. orkar inte höra fler kändisar grina ut om svår uppväxt på ngt jävla slott. TVÅ: varför visar de inte Fanny och Alexander på teven? Vill inte se något annat. Nordisk julkonsert visades igår. Vi behöver inte se det idag också. Varsågod och anställ mig public friggin service så ska jag styra upp tevetablån från sjuttiotalet. *mygod*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tittar man på stjärnorna på slottet har man samlat ihop tillräckligt många pensionärspoäng för att vilja se på dinosaurier och berätta om hur billigt det var med matinéer när man var ung.

Royal

inte skyldig sa...

JAG ÄLSKAR STJÄRNORNA PÅ SLOTTET. Trots att jag ej är pensionär. Skiter i vem som är med, älskar det ändå. Mkt märkligt. Men sant. Jag ba sitter där och myzer.