måndag 6 december 2010

imorgon bloggar jag om det

imorgon ska jag blogga om en gubbjävel med rullator som trängde sig i kön till gratisbussen från ikea och gjorde så att jag och bollan inte kom med. imorgon ska jag blogga om hur läskigt det var när jag och bollan var tvungna att pulsa i snömodden med våra stackars hungriga barn bara för att gubben vägrade fälla ihop sin rullator och den där andra pappan hade EN JÄVLA RETROVAGN som inte gick att fälla ihop. stackars mig och bollan som fick gå jättelångt till vanlig sl-buss och sedan byta till annan jävla förortsbuss och sedan ta tunnelbanan från fruängen till hornstull för att där byta till buss 40. hade typ tusen ikeakassar med täcken och leksaker och ljus och skit. det var astungt, fick ont i armen av att bära och lillungen blev svettig i vagnen men jag vågade inte öppna upp ifall hon skulle vakna (jag tror inte ni fattar hur högt hon kan skrika. det är vansinnigt). har nu ätit upp en hel gott och blandat och kollar på the wire. den där mcnulty bara knullar och knullar! imorgon ska jag också blogga om att snygga killar är sopiga i sängen för de tror att de är så fantastiska. men de kan bara jucka och stöna = inget skönt! töntiga killar är mkt bättre i sängen för de är töntar och mkt måna om att få ett gott omdöme och att tjejen ska ha det bra. töntiga killar har läst malena och katerina och allt vad de heter. töntiga killar har moves.

förresten kanske jag skiter i att blogga om det imorgon. kanske bloggar om att min man tycker att jag "lika gärna kan gifta mig med den där iphonen" istället eftersom jag "ändå verkar uppskatta den relationen mer". eller så kanske jag bloggar om att min make (som är snygg men ändå klassad som tönt if you know what i mean) var alldeles andfådd när han kom hem ikväll för att han hade sprungit genom hela parken för att hinna heja på lillungen innan hon somnade. hon hade somnat. älskar min man. total love. 

ja, jag kanske bloggar om det istället. den som lever får se. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

asså det här med the wire. äre som bra som sookie?

Jäl sa...

Alltså???? Nu sitter du i skiten... är jag snygg eller bra i sängen?

emster sa...

bagy: ja lika bra fsat på ett annat sätt!

jäl: du va tönt som blev snygg. dvs det bästa av två världar! och lugn älskling, tönt är en bra sak!