onsdag 15 december 2010

Bantning dag 1

Hej bloggen!

Jag är jättenöjd med min första dag som banterska! Har verkligen gått över förväntan. Banta är superlätt! Har hittills ätit:

en skål m flingor, russin och mjölk
en macka (ngn slags "GI-bröd) m bregott och kalkon (endast 2 % fett, typ)
risotto (inte alls mkt, men ändå mättande)
ett och ett halvt glas saft (hällde ut saften när jag insåg hur hemskt mkt kalorier det är)
en banan

Visst, jag har bara bantat i ett par timmar nu och det kan bli värre framåt kvällen. Men jag tycker det går jättebra. Är så himla pepp. Gu va kul det är att va smal/nyttig.

Glömde: två koppar kaffe också. Inga kalorier i kaffe! SCORE!

2 kommentarer:

Anonym sa...

himla duktig, men man måste äta mklt, annars blir man grinig. och med man så menar jag såklart jag.

emster sa...

hehe. och iom vi internetztwinz: jame!