söndag 26 december 2010

huvudrubbe this morning: lillungen fem månader idag!

Jaha, idag börjar rean. Tänker verkligen inte skutta iväg och "fynda". Förnedringen när inget passar, liksom. Sitter och äter frukost med datorn. Jäl och Dejan sover. Jäl är bakis. Han kom inte hem förrän halv tre inatt (säger han, jag vet inte, jag sov). Han var och festade m vänner och smsade mig att alla va så här "åh vad vi saknar dejan!" och jag ba "men mig då! saknar de inte mig?". Men tydligen inte. *wotever*

jag och lillungen stannade hemma igår för hon började bli lite gnällig. tycker synd om henne. vi har åkt runt och hälsat på folk/släkt i en vecka och stackars barn har vandrat från famn till famn. fick jättedåligt samvete så va därför ansvarsfull mor och stannade hemma m henne. tänk att jag är sån himla bra mamma!

dessutom: TÖNTIGT ATT FESTA PÅ JULDAN!

coldplays jullåt, förresten. love it!

ps. på radion säger de att natten har varit "stökig m mycket fylla". en man fick halva örat avskuret. töntigt.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

precis, töntigt!

mycket coolare att vara hemma med sjuk lillonge eller jobba.

Du + jag = coola, alla andra = töntar.

Anonym sa...

ja värsta töntigt festa på juldan. och ja du himla bra mamma. dejjan lycklig dotter.