tisdag 21 december 2010

önskelista

förutom det självklara: inga mer finnar och fetma önskar jag mig en kamera m blixt och zoom och som får plats i jackfickan och som man kan blogga och beställa fotokopior direkt ifrån. Kanske det värsta jag vet att man ska behöva stoppa i minneskortet i datorn och sedan ladda upp på odenlabs hemsida. slöseri med viktig skruttimajtid. Så varsågod Canon: ba gört!

önskar mig också att tuttarna drar ihop sig utan att bli säckiga efter amning. snälla gode gud? lovar att gå i kyrkan minst en ggn om året om du fixar! inget ljug, menar allvar den här ggn.

och önskar mig jättejättemkt: drömvinsten på lotto. man blir visst lyllo av pengar! vill hemskt gärna leva i överflöd. skulle bli en jättebra rik. skulle inte skryta. dessutom skulle jag skänka till stackars barn och hemlösa också.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Jag vill också ha drömvinsten! Det önskar jag mig mest av allt. Kanske mer än fred på jorden (nä.. men nära på).

Tehataren sa...

Alltså, Odenlab är typ dyrast och tråkigast av alla i hela världen. Och inte ens bra.

Crimson.se är sååååååååå mycket roligare. :-)

Som ett litet tips bara.

Och ja, jag avskyr också när folk bara "Öh, det där DU använder är så DÅLIGT! Du ska göra som JAG för jag vet så himla bra allting."

Ville bara tipsa om bra.

Vad är det för fel på din telefon? Den gör nog nästan allt det där, va?

Och kameror har ytterst sällan internetförbindelse så att man kan blogga med dem.

emster sa...

miss muffin: okej, andra plats. fred på jorden är svårslaget.

te: gillar odenlab. den där sidan du pratar om tycker jag är "meckig".