torsdag 30 december 2010

shoppat + the wire

åh, jag är så lycklig! jag har shoppat. Äntligen! Handlade på Monki (älskade lille butik) men såklart inte på rean (jag hatar människor). Handlade för 1000 kr: en kjol, en klänning och en tröja. var så lyrisk/hög på shopping att jag faktiskt gick in på hm o köpte en klänning på rean. provade inte utan bara rev åt mig ett litet stycke, kom hem provade och det passar! Är så himla lyllo!

idag ska jag och Jäl se det sista avsnittet av the wire. tror att det är därför vi har varit lite griniga på varandra. livet utan the wire (eller mcnul som vi kallar det) känns grått, trist, ovisst, tomt. är väldigt rädd. hur ska allt gå?

OBS! retorisk fråga. ni ska alltså inte svara. okej, mo fo's!

2 kommentarer:

mikebike sa...

Brrrr... jag känner till den känslan allt för väl. jag och J gick och deppade i två veckor. det var som att någon nära anhörig hade dött. Tomheten och saknaden.

Hoppas ni klarat er igenom det värsta nu.

emster sa...

känner mig nedstämd. livet känns trist. när går det över?