måndag 6 december 2010

fint som snus

åh tänk om man ändå kunde snusa! sjukligt sugen på att ligga i soffan och peta in en general mini och ba känna hur det pirrar i läppen. älskar snus. tog min sista snus dagen efter annandagen. hade kvar sedan kvällen innan när vi drack vin på den där baren på gothia. vaknade bakis på hotellrummet, tog en snus och glodde på teven lite. sen ba "nä nu gör jag det" och ni ba "slutar snusa?" och det skulle man väl kunna säga. jag kissade på stickan och stickan sa ja. resten är så att säga historia.

ps. ÄLSKAR verkligen general minisar. mitt bästa godis.

4 kommentarer:

Familjen Pech-Latt sa...

Åh, jag älskar också snus! Catch mini eukalyptus. Slutade snusa i september, utan att vara gravid eller någe. Kanske borde börja igen?
/Kulturtanten

emster sa...

ett nyårslöfte kanske?

A. sa...

JAg hade som nyårslöfte att börja igen förra året. Det bästa nyårslöfte jag avgett. Och det lättaste att hålla...

emster sa...

a: mkt mkt bra beslut!