onsdag 15 december 2010

kista centrum

MÅSTE sluta va så fördomsfull. skäms verkligen men tyckte det var läskigt att åka tunnelbana till förorten igår. satt och fejsboxa på mobilen och nästan FLÄMTADE till när jag kom på att jag helt öppet visade alla rånare att jag har en iphone. la ner iphonen i innerfickan för att göra det lite svårare vid eventuellt påhopp. satt sedan och hoppades att överfallet skulle klassas som rån enl försäkringsbolaget, dvs m uttalat hot "hit med iphonen annars skjuter jag". om de ficktjuvar eller bara säger "kan jag få din iphone" och man ger dem pga rädsla så får man inget av försäkringsbolaget. skämdes sedan oerhört för att jag tänkte att det finns rånare på blå linjen. säkert mkt större chans att bli rånad innanför tullarna.

det enda som hände var att en liten flicka vinkade till mig, log och sa "hej hej". mkt charmigt.

måste sluta vara fördomsfull tjockis.

3 kommentarer:

Mirijam sa...

skrattar så jag gråter här hemma, AJ LAV JU Nasse tjocksmock!

Mirijam sa...

alltså, du är ju precis som alla vi andra en mycket het kvinna med skev självbild, men allvarligt, Nasse tjocksmock, kanske världens roligaste!!!

emster sa...

Majsan: hehe, fd klassens clown. nu bloggentertainer.

men fick faktiskt ett brutalt uppvaknande. är hemkst tjock. har slängt pepparkakorna och hällt ut saften. NU JÄVLAR!