fredag 10 december 2010

Cherry OnTop

Visst låter det som ett PORRNAMN!!! Men det är det inte, det är ett kedjebrev från Sofy och det betyder att jag är det röda lilla körsbäret i fruktsalladen som alla ungar slogs om på dagis/kalas. Ja, that's me! Ett gulligt litet körsbär. Söt, rund och go. Man kan marinera mig i likör också, då blir jag delikat.

Anyhoo. Det här med körsbäret. Jag ska berätta tre grejer om mig själv och sedan skicka vidare.

grej 1. jag är inte DRYG som Sofy påstår. jag är på min höjd en liten retsticka. i vanliga fall beskrivs jag som ljuv och vän. personifierar laura ashley.

grej 2. jag har vitiligo. det är jag, michael jackson och dejan. har bara några fläckar på benet så det förstör inte den väna, ljuva laura ashley looken.

grej 3. min missbrukarpersonlighet utvecklades mkt tidigt. sög på tummen tills jag var typ 12. jäl tycker att det är helt sjukt. han ba "vadå du sög på tummen tills du fick MENS eller?" och jag ba "ja". *stolt*

skicka vidare? alla min bloggizar är körsbär. lovey hjärta hjärta vassego!

4 kommentarer:

Anonym sa...

näää du skojar, jag sög också på tummen till jag typ var tolv.. nästan...

emster sa...

mygod! vi är verkligen internettwinz!!

Sofy sa...

drygt.

emster sa...

fattar inte