söndag 12 december 2010

bloggtjej

mkt besviken på mig själv. igår kom jag på värsta seriösa, duktiga inlägget. skulle ha stor bokstav, punkt, nytt stycke  etc. skulle verkligen anstränga mig. men nu kommer jag inte ihåg vad det var jag skulle blogga om. det är helt borta. ovärt.

annan sak: inatt drömde jag att det låg en vattnig liten bajskorv i mina trosor när jag gick på toan. blev helt chockad. hade inte märkt att jag bajsat på mig. gick ut från toan och berättade för jäl, som typ va läkare i drömmen, och han ba "ja det är en rätt vanlig sjukdom". sen var det inget mer med det. mkt äcklit!

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA iii vad äcklitt, tur bara var dröm

emster sa...

ja mycke tur!

glitterflickan sa...

Men, eller hur?! Man kommer på typ 300 saker om dan som är jätteviktiga å bra å när man väl har tid ....tomt, inget. Noll.

emster sa...

mkt konstigt.