onsdag 15 december 2010

maja proppmätt

allvarligt. tycker att det är hemskt orättvist att jag som är en så god människa ska behöva vara NASSE TJOCKSMOCK! Är alltid gla pigg go tjej som tar hand om lillungen, är snäll mot vänner och en duktig medborgare (har typ ALLTID röstat). Jag KÄLLSORTERAR. Eller, källsorterar kanske är fel ord men jag går till pappersinsamlingen m papper och så slänger jag flaskor och sånt där. Eller alltså, Rut går till pappers- och glasinsamlingen men det är jag som lägger flaskorna i en påse och papper i en annan innan Rut sorterar/återvinner. Eh...jag och Jäl lägger papper i påsen. Men säkert mest jag.

Jag köper fair trade kaffe!! Fattar ni, JAG. KÖPER. FAIR. TRADE. Borde få vara pinnsmal.

Bollans syrra väger 40 (!!)  kilo. Hon har kämpat för att nå upp till den vikten. Det är så orättvist att det inte är klokt.

Inga kommentarer: