torsdag 5 maj 2011

yoga

ngt annat som är provocerande: jag.

orkar typ inte med mig själv. varför kan jag inte vara mer lagom? det är så tröttsamt att va så här av eller på som jag är. att man liksom måste va megaglad, megapepp, superledsen - på riktigt sitta i soffan och hulka och va röd i ansiktet av gråt. eller så arg att armarna skakar och man inte ens kan ta upp datorn och blogga om det.

måste lära mig att bli mer cool/chillad. exempel från verklighet: tränar typ ingenting i många många månader. nu ba: fem dagar i rad. känns inte normalt. man börjar väl med typ två gånger i veckan och sedan ökar man. inte ba TJOHO NU KÖR VI. iofs yoga de senaste fyra dagarna och det räknas egentligen inte för yoga är inte träning, det är en livsstil. (haha)

mvh upplyst yogi

5 kommentarer:

Malin sa...

Högt ärade Yogi,

Jag har nu lagt ett bud på tradera för Blossoms fitnessyoga-dvd. Skälet, jag kan ju inte låta dig yoga ensam, det verkar ju helt befängt.

emster sa...

malin: vad kul vi ska ha! är du typ min "lärling" nu?

Malin sa...

Hai sensei

Sandra sa...

Fråga: Äter du p-piller? Exakt sådär av/på blev jag av den första sorten jag åt. Helt flippat. Nu- helt fin i humöret.

emster sa...

Malin: haha

sandra: nej, jag kan inte äta ppiller. blir megamonster som inte kan få upp huvudet från kudden... sån här är jag utan tillsatta hormoner, hehe.