tisdag 3 maj 2011

Yoga

Hej hur mår ni, jag mår bra.

Idag har jag kört lite yoga (hann typ bara till mitten av de stående övningarna på dvdn, men iaf: är nöjd), några magövningar (badrumsgolvet medan lillungen plaskade av sig all mat hon kletat in i ansiktet. hon typ kiknade av skratt, trodde mina avancerade övningar var skojsig lek. jag ba "uff uff" *röd i ansiktet* och hon ba "jihiiiiihihihi"), grinat lite, grinat lite åt era kommentarer för ni är friggin AWESOME och i love youse!

Just det, har laddat ner en app med yogaövningar på iphonen. nu kan jag yoga everywhere. tänk kön på ica.

3 kommentarer:

Malin sa...

Applåd, bravo, bravo + big time avis på att det finns yoga-app i iphone. Jag som "bara" har en x10 mini.

egoistiska egon sa...

Åh vad är det för app? Bra?

emster sa...

Malin: ja visst är det bra!

egon: du ska få full rapport. och kul med travel bar. jag ska kanske gå nästa gång också. du med?