söndag 1 maj 2011

TJOHO!

Wiiiii! Är så himla glad. Har varit ute och sprungit (lunkat). Sprang (lunkade) till Ica Maxi (inkl omväg samt körde några rush (ökade tempo marginellt) i trappor på vägen). Mötte upp Jäl och lillungen på Maxi (de tog bilen - losers), fattade beslutet att köpa vattenmelon istf godis. Ba HUR BRA ÄR INTE DET! Kanske världsbäst. Älskar när jag är världsbäst! Känner redan hur smal jag kommer bli av vattenmelonen. *sugrör*

Nu: har hämtat yogamattan på vinden, letat fram yogadvd SAMT bokat Yoga på Friskis imorgon. HURRA! Inspirationen kommer från Malins miljontals yogaincheckningar på Fejsbox. Hon ba "man blir besatt" och jag kände hur mkt jag längtar tillbaka till flow. Vill också vara yogabesatt. Är det ngn som kan vara besatt är det ju jag! Jag = besatthetsmaster.

Yoga, ska vi hångla?

Namaste.

2 kommentarer:

minimari sa...

Jag blev så peppad av dej att jag startade om min VK och var ute och "sprang" en runda idag! TACK!

emster sa...

YAY!