fredag 6 maj 2011

Husbandet hemåt

Jäl köpte ny biljett hem från Riga. Han kommer hem om en kvart!!! Är så glad att jag skulle kunna pussa en smurf! Han säger att de fixade nya tickets för att "de låg så bra till i tidschemat" men jag tror att det är mina grinkalas den här veckan som bidragit mest.

Anyhoo, han kommer hem snart (hurra hurra hurra). Ska nog lägga champagnen på kylning. Det är fredag. Jäl kommer hem tidigt och jag har kört yoga fyra gånger den här veckan. Det är värt att fira.

Ps. Jag ba älskar er! Ni ba oroar er järnet för mina hormoner och så. Mina hormoner har just nu fest (mens) såatte jag hoppas att de är riktigt jävla bakis nästa vecka och håller sig på mattan. Puss på er. Trevlig helg, ut i solen etc.

2 kommentarer:

Play as if sa...

"Är så glad att jag skulle kunna pussa en smurf!" Du = så jävla gulli!

emster sa...

hehe