söndag 8 maj 2011

Skrytblogg

HURRA för mig som har tränat sju av de senaste åtta dagarna (joggat tre ggr och yoga resten)!!!!

Hörrni, det är så många utropstecken och lycka över det att jag nästan grinar en skvätt.

Och vet ni, jag har gått ner fem kilo. Alltså inte på åtta dagar (ba hello) men sedan jag registrerade mig på viktklubb för ett par månader sen. Delmål uppnått, ba "check, check, check!" även om det tog längre tid än jag hade tänkt mig. Men hellre långsamt än inte alls.

Nu är det fem kilo till som gäller. *peppy*

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Go go go Emisch! :)

Matilda sa...

Fasen vad duktig! Grymt impad. Och lite avis. Ligger själv på soffan idag, trots att jag sa att jag skulle springa idag. Nya tag i morgon. Typ. Eller nåt.

emster sa...

feli: tack! hur gick det med lunchplanerna? fick du mitt mess?

matilda: haha. man kan alltid börja om imorgon!