fredag 6 maj 2011

Viktklubb

OCH!

har startat om viktklubbsprogrammet. Ska gå ner 10 kg till 9 juli (då vi åker till Mallis). Går jag ner de tio kilona tror jag att jag är duktigt snygg sen (jag längtar på dig snygghet!). Har till och med gjort ett motionsprogram som jag ska följa på viktklubb. Motionsprogrammet består av barnvagnspromenader, yoga (livsstil) och jogging (medel. man får ju börja i lagom tempo). Bra va! 

Så himla bra. Är mkt nöjd. 

Imorgon till exempel, ska jag jogga medel i 30 minuter. Så sjukt pretto. JAG, PRETTO! Love it.

4 kommentarer:

Zoo keeper sa...

Lycka till! Skönt att inte behöva gömma sig i vassen på Mallis! :-)))

Miss Upsey Daisy sa...

Jag är också snygg då. Inte till Mallis men till sommaren. Mmm. Vi två snygga som bara den.

emster sa...

Zoo: mkt!

Miss ud: hurra för oss!

emster sa...

zoo: vet inte ens om de har vass på mallis??