tisdag 10 maj 2011

vetenskaplig info, vsg

jag har hört, tror av tillförlitlig källa men kan inte komma på källan, tänkte först att det var på en föreläsning på bosön men är nu osäker. kan ha läst i random tidning alt hört på tjejmiddag också, men iaf, jag har hört att ju fler "magar" man har desto smalare är man. alltså ni vet de där "vecken" som blir när man sitter ner. Iaf. det tjockaste är typ gubbar med ölmage, de har ju bara en mage. en stor som står ut som en ballong.

om detta är sant. är jag i det "näst tjockaste" stadiet. Har endast två magar! TVÅ!?! Jag har sett folk som har typ arton magar. Fatta smalt!

7 kommentarer:

inte skyldig sa...

Det låter som om folk är kor.

Jag har btw också två magar. Tror jag.

emster sa...

men jag har hört att du är pytte! teorin kan alltså inte stämma.

inte skyldig sa...

Joho! Är bara pytte på längden. Tyvärr. Vi kan jämföra magar i veckan.

inte skyldig sa...

Nä nu när jag kollar har jag nog till och med bara en mage. ÄR GUBBE MED ÖLMAGE!

emster sa...

är säker på att du inte är ölgubbe.

Anonym sa...

hur är det med kor?

//jäl

emster sa...

de har också magar.