torsdag 5 maj 2011

Yoga andlighet etc

Okej, det här kommer låta flum och stor risk att en del kommer klassa mig som dåre och sluta läsa bloggen. Men alltså det sjukaste hände idag, det här är på riktigt. Jag hade typ en andlig moment!! Körde min blossom yoga dvd (eh, mkt andligt) och i slutet under avslappningen kom det en bild till mig. Den bara kom till mig. Som en uppenbarelse. Alltså det bara "var" och jag såg allt så tydligt fast det var som i en film. Såg mig och Jäl och Dejan i vårt sovrum fast som "energier". Vi var solar eller eldar, jag och Jäl hade en lite orange, glödande färg. Dejan var som en starkt strålande, sprakande vitskimrande diamant. Ni ba "hej nut case". men på allvar, jag tror verkligen att det här var på riktigt och ett sätt för universum och hela yogaandlighetsvärlden att berätta för mig att jag och Jäl är "lugna energier" och att Dejans livskraft är vit, stark och stor. Att hon mår bra. Är övertygad om detta.

Trots andlig upplevelse och övertygelse om Dejans diamantenergi är jag orolig över att hon inte har bajsat på hela dagen. Det har bara hänt en gång innan. Ba bajsa då unge!

Eh, kände att jag var tvungen att dela det här med er. Alltså andligheten. Det där med Dejans bajs var mest en parantes.

Är fortfarande i djup chock! Jag är andlig!

Mvh upplyst yogi

8 kommentarer:

inte skyldig sa...

Diamantenergi ftw!

emster sa...

eller hur!! mkt nöjd med min lillunges energi.

Medelklassman sa...

Hello crazy cat woman.

emster sa...

jag veeeeet! visst är det underbart! visst? visst? visst?

S.W sa...

Jag är ju som jag är och tycker att detta låter mycket normalt. Trots det normala är jag glad för din skull. Mer yoga till världen!

Jojjo sa...

Jag fick också en sån där upplevelse för några veckor sen, fast jag stod och diskade, haha. Nästan så jag inte vågade erkänna det, man blir lite fundersam ;)

Sofia sa...

Låter fantastiskt!

emster sa...

sw: mer yoga till folket indeed!

Jojjo: häftigt!

sofia: ja det var mkt cool.