måndag 9 maj 2011

Mamma byter bo

Jag skulle aldrig kunna vara med i mamma byter bo. De skickar ju alltid folk till ens direkta motsats. Skulle inte stå ut. Skulle inte heller stå ut med att min totala motsats försöker "uppfostra" Dejan och Jäl. They're friggin mine och perfekta.

Det här är familjen jag skulle hamna i:

megareligiösa
pedanter alt skitiga
bor på vishan alltså inte på landet utan i en håla där man inte gillar roliga stockholmstjejer
har inget kaffe hemma
äter typ pulvermos och hot dog
inget internet

Liksom, INGET INTERNET??? Ba skulle inte tro det tv4.

6 kommentarer:

Maria sa...

Haha! jag håller med! Fick faktiskt via mejl erbjudande om att vara med, men tack men nej tack. Hellre semester i ett industriområde i fyra veckor liksom.

emster sa...

Haha! Är det sant! Shit my god tänk om du hade varit med? du hade kommit till värsta pryda tråkmånsarna!

Maria sa...

Jag hade förmodligen kommit till en superreligiös familj som inte gillar att skoja och som tycker att man måste vara dygnet runt med sina barn, dvs aldrig barnvakt.

emster sa...

haha. vi hade kommit till samma familj. jag hade fått tourettes av skiten.

Maria sa...

Tv4 hade varit asnöjda!

emster sa...

jubla säkert. men det är de inte värda.