torsdag 18 september 2008

Pucko boxen

Har stört mig på en grej ett tag nu. Det är en aning löjligt. Men jag har en liten reklambox här på bloggen. Jag fattar inte varför jag har den. Det stod att den ska generera pengar men jag har minsann inte sett en krona! Känner mig lurad. Borde verkligen ta bort den. Men det har blivit lite av en grej. En tävling mellan mig och reklamboxen. Vem håller ut längst liksom.

På senare tid har den börjat håna mig. Inte nog med att den inte ger mig en spänn, nu gör den reklam för de mest störda saker. En konkurrent bland annat. Så ohyfsat! Men okej. Jag erkänner. Jag blev irriterad. Bra gjort boxen.

Men boxen, du har ingen yrkesstolthet. Det är så dåligt. Allt du gör är pinsamt. Inget guldägg direkt om du hajjar...

Boxen, allvarligt, vad tänkte du:
"Gå ner 5 kilo snabbt?
Gå ned 5 kg i veckan med Trimgel, det är inte normalt."

Tillåt mig skratta.
Ha
Ha
Ha!

Snart tar jag bort dig!

Delete delete delete, tryck, tryck!

2 kommentarer:

A. sa...

"...Du har ingen yrkesstolthet...". Kan vara det roligaste jag läst någonsin

emster sa...

A: Åh, smicker I LIKE! ;-)