onsdag 24 september 2008

Boxen, uppdatering

Boxen har tagit till sig av kritiken. Han har verkligen skärpt sig. Nu gör boxen reklam för ett test man kan göra och så säger boxen hur gammal man blir!

Det är ju värsta grejen.

Det får man ändå ge boxen.

Jag är supernyfiken. Jag vill!

Men jag ska inte. Jag ger mig i n t e. Vägrar. Skulle aldrig i livet få för mig ens.

Bara för du gör en bra grej, boxen, så betyder inte det att du är bra nu. Alltså, vi andra klarar av våra jobb varje dag. Vi hoppar inte av glädje för att en liten ynka grej blev bra! Fattar du?

Åh, jag vill, jag vill, jag vill.

Men jag ska inte.

Jävla boxen!

Nu är det krig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en box

Ninde sa...

Emster vs Boxen

Heja emster! :)

Anonym sa...

Snack, alla gillar boxen, alla vill veta hur gamla de blir. Eller nja kanske inte alla men det känns som om Emster VERKLIGEN vill veta...hahahah boxen kommer vinna!

A. sa...

Hehe. Den hade alltså lite yrkesstolthet?

emster sa...

The box: DU är en box. Ju!

Ninde: Tack! Ja, heja heja mig!

The box: Boxen har inte en challe. Det vet du med!

A: Äsch, den hade en turdag... :-)