tisdag 16 september 2008

Bloggdejt

Ojoj. Jag är totalt uppe i varv! Hjärtat pickar på i hundraåttio. Kan inte sitta still. Allt snurrar. Jag har precis förmedlat en kontakt. Det låter skumt men så här är det. Jag ska skicka en kompis på blinddejt. Med en hemlig bloggare! Bara för att jag tycker att hans blogg är lite festlig.

Men gud. Det kanske är farligt…

Shit.

Vad har jag gjort?

Åh, snälla bloggaren, var ingen psykopatisk yxmördare som äter sina egna tånaglar och samlar på navelludd. Då kommer min kompis döda mig!
Kill.
Me.

*Andnöd*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...

emster sa...

Eller hur! Hihi. Åh så spännande...

:-)

A. sa...

Klart han inte är... ;-)

emster sa...

Nejnej, så klart inte!

Jag har bra fantasi bara. Har sett för många skräckisar. Klarar inte skräckisar så bra. Men det här är ju något helt annat. Det här är fantastiskt roligt.

:-)