fredag 5 september 2008

Jag behöver akut kejsarsnitt!

Jag är helt utslagen. Två glas rödvin och jag ligger däckad i soffan och fattar knappt vad som hände. Blev det fredag nu?

Jäl lagade pizza till middag. Hemmakväll med pizza och rödtjut: det är det lyxigaste vi sambosar i trettioårsåldern kan tänka oss. Mysbyxa på liksom. Och när man är ihop behöver man inte verka sådär kvinnligt liten i maten. Inga pippifågelportioner. Jag är så mätt att jag skulle behöva ett akut kejsarsnitt. Snitt, snitt, plocka ut fettklumpen, sy ihop. Fixat.

Jag frågar Jäl vad han önskar sig i födelsedagspresent. Han kan nämligen få en fettsugning. Som är avsedd för mig då då. Det är något jag skulle kunna lobba för. Stenhårt. Det är ju en investering. Vi kommer båda njuta av resultatet liksom. Och jag skulle göra det. Jag skulle bara: hej hej doktorn, suck me!

Lätt som en plätt.

Jäl lyssnar inte. Han vill ha en batmobil.

3 kommentarer:

Ninde sa...

"Det är ju en investering. Vi kommer båda njuta av resultatet! huvudet på spiken där, he he!
Precis så brukade jag motivera vissa kostander på underkläds/skönhets kontot för exet..;)

Batmobil?! eh..?

Och jag skulle nog inte våga säga suck me till doktorn. Risken finns ju att han slänger ur sig "you go first" :D

emster sa...

Angåeende batmobil... boys will be boys typ...

Schysst med underklädeskonto. Jäl säger att det här är min sista chans att ha kvar mitt VISA-kort. Han klipper det om jag inte skärper mig. Jag kan bara drömma om att ha ett underklädeskonto. Lyllo dig! :-)

emster sa...

Jo just det, om doktorn säger något så äckligt så säger jag bara till min homie Janne J så kommer han dit och skrämmer skiten ur mupp-doktorn. Ser till att han blir av med doc-legget! Poff! Karatespark rakt i skrevet.