onsdag 24 september 2008

Dampidol

Det är helt sjukt, men han Damp-Nils på Idol gick vidare igen! Hur är det möjligt? Han är ju helt... dampig! Why, nya juryn, why?

Jäl tycker att han är underbar. Han garvar hela tiden åt Damp-Nils. Och hoppas att han ska vinna. Jag får krupp. Jag står inte ut! Fast jag gillar honom ändå på något sätt.

Det känns som att jag har träffat D-Nils. På krogen. Att han var jobbig. Krävde uppmärksamhet och ville dansa töntig dans. Att jag lackade och bad honom att fuck off
...att vi var på Sticky Fingers...

Hmm.

Fast det har jag hittat på. Jag har aldrig träffat Damp-Nils.

Och:
Det är helt okej att hänga på Sticky!

Jo, det är det.

Jo.

Jo!

Okej då, lite töntigt är det. Men det är aldrig kö där och jag hatar att stå i kö!

5 kommentarer:

Mela sa...

Sjukt. Jag tror också att jag har träffat Nils. Men jag har nog inte det. Tror jag iallafall? Fast jag har ju också varit på Sticky. Även om jag knappt minns det. Jag har kanske varit där två gånger. Jag tror jag hade roligt. Det var nog inte Nils förtjänst.

Anonym sa...

Hm, glöm inte att du varit damp-emster på Sticky ett par gånger... Jag minns det mycket väl...

ps. kan dock inte låta bli att skratta åt Nils för han är så pucko. Håller med att det är helt otroligt att han gick vidare! ds

Ninde sa...

En enda kväll är man borta. Och man har redan missat saker alltså? Måste kolla upp mig på änytajmen. När jag nu ska hinna det. Hm..

Litar på att du håller koll och rapporterar om det händer något världsomstörtande iaf. Som att Jihde skulle skaffat sig en vettig frisyr..;)

emster sa...

Mela: Visst är det stört? ALLA tror att det har träffat Nils! De kanske lägger nåt i drinkarna på Sticky?

Ia: Åmä! Jag var Damp-emster typ, max, EN gång! Eller hur? Det blev lite mycket, det kan hända den bästa! Och jag garvar också åt Nils...

Ninde: Ja du måste kolla Nils, han är fan helt muppig! Det är asroligt! Och du, jag LOVAR att rapportera om Jihde gör gör något pinsamt. Eller det gör han ju hela tiden men om det är något extra pinsamt! :-)

Anonym sa...

Ja, jo... Men "asså, KNYT"...
Hm... finner inga ord för dampighet, men kul var det :)