söndag 14 september 2008

Fyllesnack?

Oh my God! Sitter hemma hos Phille och LG och har argsint diskussion om huruvida Stefan Holm är större än Kallur. Vi diskuterar att vara sitt eget varumärke, om att flytta till Monaco och om att dra in reklampengar. Vad är rätt och vad är fel?

Det är alla mot Phille. Han vägrar att ge sig. Han tycker att Holm är bäst - för han har minsann inte flyttat till Monaco. Han tycker att Holm är det bästa någonsin, ever ever. Fy fan va bra liksom. Vi andra tycker att Jonny Holm är tönt och att han har avynglat en ännu större tönt som sitter i På spåret och är surpuppa.

Jag, Jäl och LG dissar Holm big time. En torr mes a la Björn Hellberg. Fast värre. För där Hellberg har inarbetad charm har Holm bara bitterhet och asociala problem.

Måste fortsätta battla här nu, det har glidit in på Magdalena Forberg och jag har saker att tillföra. Vi hörs snart igen!

Puss - smack! Rakt på munnen.

5 kommentarer:

Felicitas sa...

Jag tyckte väl att du spenderade en god stund vid datorn igår - gotcha! ;)

Puss på nosen!

Mela sa...

Jag HATAR Stefan Holm. Verkligen hatar. Helt oresonligt. Så fort han dyker upp på tvn så börjar jag fnysa och morra - så tillslut tröttnar pojkvännen och börjar kasta saker på mig (oftast mjuka). Men jag kan inte hjälpa det, liksom. Han är ju så ful. Kolla axlarna! Och ticsen! Helt mongo.

emster sa...

Felicitas: Äsch, DU hade gått för länge sen då.

Mela: Hahahaha! Great minds think alike eller vad är det man brukar säga ;-)

Milou sa...

Stefan Holm äger! För mig är han störst!

emster sa...

men milou, nej.