måndag 22 september 2008

Jag rear ut mig själv

Jag är en sådan sell out!

Jag har sagt ja till en grej. Vill gärna berätta vad det är för det är så pinsamt. Alltså, ni skulle skratta ihjäl er. Och jag hatar att ha hemlisar. Är skitdålig på det. Men jag kan inte säga. För det är liksom Felicitas som har "ordnat" det här. Och hon har inte berättat än på sin blogg. Hon tycker att det är pirrigt. Jag tycker att det är lite ångestframkallande. Faktiskt.

Men nu har jag sagt ja. För jag är ändå nyfiken.

Åh, jag kommer att få äta upp det här länge. Jag kommer att bli mobbad!

8 kommentarer:

Felicitas sa...

Iiiiih! Vad roligt!! :D Du tycker att det är SÅÅÅ kul egentligen. Du ska bara spela svårflirtad. Kom igen. Alla som känner dig vet det. *fniss*

Felicitas sa...

Förresten förstod jag inte din kommentar på min blogg.. Det är den 22/9...? Men jag tror inte alls att du var ute efter datumet..?

Puss på nosen!

Felicitas sa...

JAG KOM PÅ DET!!! BERÄTTA BERÄTTA BERÄTTA, GIMMIE GIMMIE GIMMIE!! :D

Felicitas sa...

(Spam spam spam)

Jag trodde att du gjorde dig fånig över scoutkalendern som jag skrivit om tidigare, eftersom jag hade ett inlägg om hösten.. Ibland tänker man inte så långt! :)

Felicitas sa...

Och ett till, så att jag kommer upp i fem kommentarer.

KOM IGEN OCH SVARA NU DÅ!! GE MIG DATUMET!!

emster sa...

Felicitas: Nu kan du läsa om det. På två ställen dessutom!

Anonym sa...

Haha, det är kul! Visst kommer du bli mobbad resten av livet :)

emster sa...

Ia: JAG VET!!!!!!