onsdag 15 april 2009

Tv-shop

Har jag berättat för er om tv-shop? Om hur mkt jag älskar tv-shop? Tv-shop är mitt bästaste tv-program. Jag skulle vilja jobba med tv-shop. Typ äta det till middag och ta med det på semestern.

När jag var student brukade jag ringa mina kompisar mitt i natten och bara ”prata med mig annars köper jag upp hela tv-shop!”. De hajade ingenting. Ingen fattar hur bra tv-shop är!

Jag är ff helt knäckt över att jag aldrig köpte silver starfatet. Så himla bra fat. Man bara lägger ner det i diskhon, häller på vatten och lägger ner lite salt. Sedan blir ALLA ens silvergrejer superrena på typ fem sekunder! Nu har ju inte jag några silvergrejer. Men om jag skulle skaffa silvergrejer så hade de aldrig varit fula och svarta om jag hade köpt det fina, fina silver starfatet! Nu är det för sent. Och jag vill inte köpa det i ngn tråkig butik.

Eller minns ni bilvaxet? Gud vilket bilvax alltså. Jag har aldrig förr sett sådant tillfredsställande resultat. Värsta gamla skräpbilen blev som en NY FIN bil. Eller kommer ni ihåg fiskedraget!?! Hur mkt fisk skulle man inte få med det? Eller ab-tronics! Shit vad snygg/smal jag hade blivit. På bara ngn månad! Otroligt bra.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men hallå! Jag kan typ ALLT som någonsin sålts på shoppen!

Favoriterna är: hårklippningsapparaten som man kopplade till dammsugaren- såååå jävla smidigt! Sug in håret och så klipps det vid önskad längd, fanns även sneställda munnstycken för nackhåret. Eller träningsredskapet som såg ut som en lång korv fylld med blå vätska - det var tydligen bara att svinga på med det runt runt så blev man sjukt smal!

emster sa...

Just det!!! Den där grejen runt magen med blå vätska. Den hade jag glömt. Den är ju en klassiker!