tisdag 28 april 2009

Hormonell?

Jag tror att jag är hormonell just nu. Eller så. Imorse när jag cyklade till jobbet började jag grina. Helt sjukt. Men jag kunde ine hjälp'at, det bara kom. Jag cyklade och tänkte på låt, alltså vilken låt Felicitas ska sjunga på bröllopet (jag och Jäl kan inte komma överens). Och så tänkte jag på hur det skulle kännas att stå där och ngn sjunger en sång. Vet faktiskt inte om jag pallar. För jag började grina på cykeln när jag bara tänkte på det.

När jag kom till jobbet började jag snacka personalförmåner med Flåsa. Och blev så upprörd att jag fick andnöd och var tvungen att sätta mig ner. Jag blev så jävla arg.

Jag vet inte vad det är med mig.

Är även sur på byrån som "missuppfattat tidsplanen". Hur kan man "missuppfatta" en tidsplan som man har satt själv?

Suck.

Måste hämta en kopp kaffe till...

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Auu gumman, det där låter jobbigt. Hang in there, så blir det säkert snart bättre!! Hormonerna lugnar förhoppningsvis snart ner sig.. kram

Betsy sa...

Lugn gums. Jag har upplevt samma sak. Då var jag gravid.

emster sa...

Miss BL: tack gumman! Nu får jag inte ens lunch untan måste gå på jävla möte!!! FAAAAAAAAAAAN!

Betsy: Say what?? Jo, nu blev jag lugn...:-S :-/ :´-( Men asså. Jag tror det är vanlig pms typ. =)