måndag 6 april 2009

Jag rular!

Idag på jobbet, jag höll verkligen tillbaka min personlighet och var helt lugn och sansad när vi hade möte med externa parter! Jag var med på mötet på nåder och hade hårda riktlinjer. Det var helt sjukt, jag var som en annan person och de externa parterna refererade till mig som "expert" och jag bara "purr purr mjau" (som en katt) och sedan gick jag tillbaka till min avdelning (mötet var på en annan intern avdelning) och berättade jag för chefen om hur fantastisk jag hade varit, så himla himla bra. Han hade lite brådis hem och gav mig inte riktigt den uppmärksamhet jag förtjänade men jag fick i alla fall honom att flämta till lite när jag berättade vad en projekttjej från de externa parterna sa till mig när hon gick.

Hon sa att det var så sjukt jävla megabra att just jag var med på mötet!

Hon kanske inte sa det i exakt de ordalagen.

Men det var det som var innebörden i alla fall.

Nöjd. Så jävla nöjd!

Katchiiiiiing! (cashar in feta jobbcredden)

2 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Wahaaay fett bra. Du rules. Värsta bästa. Rock on. Solen skiner.

emster sa...

Ja solen skiner. Det är wonderful!