torsdag 16 april 2009

Pollen

Jag tror att jag har fått pollen. Ia säger att man kan få pollen "på äldre dar" och jag fyller ju trettio nästa vecka. Så...

Mina symptom:
trött
svider i ögona
"konstig" i halsen
ont i huvudet
typ jobbigt att andas
lite som att jag har ont i halsen
tung i bröstkorgen
febrig (fast har nog inte feber)

Det måste ju vara pollen!

Jag var förresten inne på Twitter nu igen och det är faktiskt inge kul där. Alltså VERKLIGEN INGE KUL.

Jag går nog ur om inget kul händer där snart.

Och var ÄR min Pluppi? I hate vara ensam!

4 kommentarer:

Miss Baglady sa...

ahh du fyller år.. grattis grattis i förskott massa

Felicitas sa...

Det heter inte att man har fått pollen, precis som att det inte heter att man har fått gluten...

Hihi! :) Var bara tvungen, f'låt.

Puss å kram

Jäl sa...

Du har ingen pollenallergi, det är som vanligt så att du tycker det är jobbigt att jag får uppmärksamhet eftersom jag mår dåligt på riktigt. Då får du inte vara i centrum och hittar på en sjukdom. Dåligt tycker jag :)

emster sa...

Miss BL: Thanks bejb

Feli: Åmä. Puss

Jäl: Är ja visste!