söndag 26 april 2009

Jävla kille!

Asså killar. Vad ska man ha dem till? Har längtat hela helgen och så PAJAR han så här. Vill inte ens att han ska komma hem längre. (Eller jo, men vafan liksom).

Ringer och beklagar mig och är ledsen över misslyckandet med MacBooktävlingen och han bara sätter igång. Det finns inget stopp. Han bara "men hur i helvete kunde du vara så jävla dum, det är sådana som dig man garvar åt när de grinar ut hos Sverker och bla bla bla jag är sjukt okänslig".

Jag ba *lägger på*
Han ba *ringer upp*
Jag ba *trycker upptaget*
Han ba *ringer upp igen*
Jag ba *trycker upptaget*
han ba (värsta tjatiga) *ringer upp igen*
Jag ba (suck) *svarar*

Obs. Svarar surt, typ så här: JA!?

Han ba: La du på?
Jag: Eh! Ja!
Han ba: Men är du sur?
Jag: Ja!
Han ba: Varför då?

Hallå?!?

Sen ba: Du får ringa Greken i Hägersten nu, jag kör förbi där snart.

Jag ba: Visst. (sylvasst)

Jag säger så här, han fick inte en "puss" när vi la på...

4 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Men ååhh att de inte fattar. Ibland är de så himla tröga bara. Man undrar vad de tänker med.. Aldrig kritisera i sånna situationer, fattar de trögt eller....

emster sa...

Jag vet, vilken tjejkompis som helst hade fattat att man inte kritiserar ngn som nästan GRINAR av ånger! Men killar hajar inte riktigt sånt. Det kanske är därför killkompisar inte pratar med varandra om saker?

Jäl sa...

Jaha det var kul att läsa din blogg :) Spelar ingen roll hur sur du blir fattar ändå inte att du gick på det. Som du brukar säga..."There is no such thing as a free lunch"

emster sa...

jaja. rub it in bara. *surar*