onsdag 1 april 2009

Men asså...

Åh jippie jippie jippe! Jag lyckades luras med förra inlägget! Har knappt kunnat jobba sedan jag publicerade för att jag var så spänd – skulle någon gå på det? Jag har liksom knappt kunnat andas. Tryckt F5-knappen helahelahela tiden. För hallå lilla folket det är ju första april!

April april lilla Miss Baglady-sill! (Hohohoho!)

Förresten så ska jag inleda en ny karriär på jobbet. Jag ska numera inte bara jobba i ma-fö-projekt eftersom jag stressar ihjäl mig på internpolitiken, de långa ledtiderna och silotänkandet. Men vad ska hon göra då, tänker ni. Kom till sak, kom till sak! Jo förstår ni söta bloggen: jag ska lära mig redaktörskapet för en av våra kundtidningar. HURRA! Det inkluderar även att skriva en del artiklar. Så seriöst. Emster = superhård redaktör/journalist - inte bara kommersiell gullig marknadstjej. Akta dig Guillou liksom. För jag bara: pang-pang! Här kommer jag, värsta tuffa reportern slash redaktören. Och jag ba avslöjar heta grejerna och vinner Pulitzerpris och får skaka handen med Obama. Kanske inte så vanligt för kundtidning men asså de kan ju inte blunda för min talang/intelligens/orädda journalistik.

Flämt! Det här är ju värsta grejen.

Jag kommer ju bli rik!

ÄNTLIGEN!

Heja mig!

5 kommentarer:

Miss Baglady sa...

WOoo grattis du kommer bli värsta kändis.. cool

emster sa...

I knooooow! Thanks bejb

karro sa...

grattis!

S sa...

YES! Precis som det ska vara. Du kommer ju kicka rumpa på den där tidningen!

betsy sa...

kul! talangen segrar alltid till slut. måste bli kund i banken nu.