fredag 3 april 2009

Mm heeej

Jag känner ett lite behov att av blaha-blogga. Typ ni vet såhär: idag gjorde jag det, sen gjorde jag det, sen gjorde jag det och då sa hon si och jag ba hallå det är så och han den andra ba eh what och ni fattar asså hillu helt sjukt och så…

Ni vet.

Såatte…

Idag ska jag och Jäl ha ”främmande” över. Eller alltså, de är ju inte främmande utan de är gäster. Men min mamma sa alltid främmande om sina gäster och nu sitter det liksom i. Man påverkas ju rätt mkt av sin omgivning. Typ allt min mamma gjorde/gör och som är pinsamt, det gör jag med. Jag till och med skrattar så där högljutt och opassande. Om ngn säger ett litet skoj som folk ba ”haha” åt, då blir jag helt hysterisk och ba HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Och alla ba ”men asså så kul var det inte”… Och då blir jag helt ”jo. jo” *kippar efter andan*

Men mina främmande dårå. Det är lite people som ska med till NY. Vi ska typ så här prata och dricka vin och äta.

Vet ni förresten att vi kommer att bli 19 (nitton – NITTON!) stycken främmande/gäster på vår bröllopsmiddag. Det är ju inte klokt. Det är faktiskt rätt stört. Men från början skulle vi bli femton. Men Järt och Inga-May tänkte surprajsa oss och bara dyka upp men så vågade de inte det utan sa till. Så då blev vi 17. Och sedan så ska Bollan och Lången också med. Jippie! Hurra!

Äh, jag har sån himla skrivkramp. Har inget kul att säga egentligen. Jag tar bara upp er tid. Förlåt förlåt mitt namn är Plåt jag vet inte hur jag bär mig åt...

Eh. Pinsam tjej.

Hörs mer sen mothafkrs!

Kjam (pjataj bebispjåk det äj kul).

1 kommentar:

Miss Baglady sa...

haha, jag tycker du är coolaste.