onsdag 8 april 2009

LOST! TV4 ÄR LOST I HUVUDET!

Är så arg, kan knappt prata. Missade Lost igår. Det är den enda serie som jag verkligen måste se. Alla andra serier är OK om jag missar ett avsnitt, men Lost (och Heroes) kan jag inte missa. Och nu har jag gjort det. Alltså, jag börjar snart grina. Och på tv4:as PISSIGA hemsida går det ju knappt att hitta ngnting. Alltså, innifrån och ut tv4! Så jävla dåligt. Och hur i helvete kan de lägga reprisen kl 02.20 på en söndag? Det är ju inte klokt! Det är helt sinnesrubbat!

Hur kan de få hålla på så här? Alltså, är förvånad på riktigt. Varför är det ingen som reagerar på deras vansinniga översittarfasoner? Ofattbart. Blir matt av ilska/uppgivenhet/sorg.

Fy fan för jävla bajs-tv4.

Cp-tv4. Hade jag haft ett abonnemang hade jag cancellerat det.

Inga kommentarer: