onsdag 8 april 2009

Men herreguuud!

Alltså.

Förlåt.

Jag sviker mina ideal.

Och bara typ tokbloggar i förra inlägget. Sådär "gulligt".

Fy fan.

Jag lovar (heder och samvete) att morska till mig under påsken och bli lite bitter surfitta igen.

Så här kan det fan inte fortsätta.

Åh nej åh nej åh nej. Ångest, ångest, denna ångest! Den äter UPP mig.

Jag spyr!

Men faktiskt.

Förra inlägget... Som om jag är ngn jävla modebloggerska på fjorton år som bara "åh mitt nya nagelack"... ÅHHHHH!

Men man får ju står för vad man gör och så. Jag skrev ju faktiskt skiten. Varför måste allt vara så konstigt nu? Why? Jag tror att det är för att jag ska gifta mig snart och jag är helt typ stissig för det och har varit sådan här "duktig tjej" och tagit hand om en massa saker kring det nu (köpt klänning och bokat restaurang). Okej ni kanske inte tycker att det var så bröllopigt och mycket och ni kanske bara "ah men det var väl ingenting jävla mesbrud" och jag bara "jo jag fattar att ni inte tycker det men jag är liksom inte sådan, min pappa PAJADE mig när jag var liten och tvingade mig att lära mig namnen på alla hockeyspelarna i ryska landslaget för det var ett alledels fantastiskt landslag och nu tror jag att jag är värsta feminina lilla gulltjejen så fort jag gör ngt girlie och då går allt överstyr för jag vet inte vad balans är".

Forgive me bloggen! I am truly sorry!

Nästa vecka. Då ba pang pang karatespark på hela etablissemanget, poff poff slag i fejan. Watch out suckers.

Fast inte ni då bloggisarna. Jag lövar ju er.

Puzz!

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Och jag som precis skulle skriva "men vilket GULLIGT inlägg, utan minsta spår av bitterhet!" till ditt förra inlägg... Jag tar tillbaks!! ;)

Puss å kram å jag lövar dig med!

emster sa...

Åh men puss min lilla sötiplötitjej!