onsdag 8 april 2009

Schema

Nu börjar påsken för mig och det kommer därför att bli tunt med inläggen.

Men jag vallar er genom mina kommande dagar redan nu. Så blir ni inte oroliga när jag är borta så länge:

Onsdag:

Jag dricker vin med Bollan. Jag säger att Bollan är snygg och hon säger att jag är snygg. Sedan kör vi "femo-snack".

Torsdag:

Jag och Ia dricker drinkar på Rival. Sedan lyssnar vi på Carro. Mamma och pappa hämtar mig och Jäl med bil på Mariatorget och vi brummar ner till landet.

Fredag:

Jag bakar en kardemummakaka till Cissi och hennes Erka som kommer på besök.

Lördag:

Jag njuter av att vara på landet. Och att solen skiner och det är fucking vår!

Söndag:

Äntligen tillbaka i storstan. Jag och Ia går på Marit.

Måndag:

+

Vi träffar Betsy, SEB och lilla Huggan. Vi fikar.

Sedan är jag tillbaka och då lovar jag att sprattla runt ordenligt i bloggosfären. Till dess: tata, gla påsk, take care, hare gött whatever bla bla...

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

GLAAAAAA PÅSK ;)

karro sa...

ha en skön påsk!

emster sa...

tack detsamma tjejer!