måndag 12 oktober 2009

Möten

Jag var på ett möte imorse. Alltså SHIT vad vi har vissa töntiga. Som typ tror att vi är en amerikansk firma. Som tror att vi behöver inspireras. Han ba ville att vi skulle ställa oss upp och ropa så här "UH UH OH" och på "Oh-et" skulle man göra en grej med armen. Detta för att vi skulle "komma igång" och så. Jag ba satt kvar. Som en markering. I don't do "UH UH OH" med tillhörande koreografi. Jag vägrar. Kare Bear höll på att dö av skratt när alla ställde sig upp och jag satt kvar och sura med armarna i kors. Hon ba "kom igen då, hehe".

Nej. Jag kommer inte igen.

Var även på möte med IT-människor. Jag = dumbom på IT. Efter ett tag sa jag rakt ut att "nu tänker inte jag säga ngt mer för jag fattar inte vad ni pratar om". *insiktsfull*

Okej, nu måste jag sticka igen. Alltså inte dra, utan sticka halsduk.

8 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Asså jag har blitt bästis med IT-killen (snygg) för att han kan installera saker på min dator som tex msn och andra braatthaprogramsommanändå aldrig använder och som ledningen förbjuder. Tips från coachen.

Och weee onsdag. Äre ok om min svägerska är me en liten stund å käkar annars bli hon alldeles själv och ensam å allt. Mailar vidare..

emster sa...

Of course! Vi mailar!

Limpy sa...

Jag jobbar på en IT-avdelning. Fattar aldrig nåt.

emster sa...

Limpan: hehe. du ba lurar alla!

Medelklassman sa...

Å fy fan. Stå i grupp och "komma igång".

Sånt gillar inte jag alltså. Heller.

Miss Baglady sa...

Ah precis det var det också. Sånt där sekt-ish beteende . Väldigt amerikanskt och väldigt scary också. Ville bara säga det. Också.

Hemma i Sjöstaden sa...

Krystat värre att stå där och ropa. Jag var också TYST.

Tehataren sa...

På IT-avdelningen gör vi inte så. Där jobbar vi. Typ.