onsdag 7 oktober 2009

Mjauelimjau

Åh, hata när företag blockar sidor på Internet! Jag kommer inte åt MySpace!

Grr-fkn-åh-jävla-skit. Hur kan de göra så här mot mig?!? Jag blir faktiskt ledsen på riktigt. Och jag har verkligen ett behov av att gå in där.

Tjat om konserter igen. Blev påmind idag via en annan blogg om hur jävla bra lilla älsklingen Andreas Grega är. Försöker kolla in hans MySpace. Men det går inte. Pga jävla internet violation security policy shit. ORKA!

Så jag googlar lite, inser att Andreas Grega ska vara förband åt Winnerbäck. Men jag tänker inte pröjsa 360 spänn för en jävla plåt till Winnerbäck. Jag gör det inte bara. Det går inte. Det är ung som att vara vampyr och kliva ut i solsken. DET. GÅR. INTE. Man dör.

Iaf. Jag har redigerat artiklar idag. Verkligen tagit bort sjukt mkt text från de här monsteranaltikernas krönikor och sånt. Ni hajar inte vilka ord de använder. Man blir helt snurrig. Hata att folk som har pluggat tror att de är så bra på att skriva! De tror att bara för att de skriver formellt och stoppar in facktermer och branschuttryck överallt så är de duktiga skribenter. Värst är jurister. De uttrycker sig så korrekt att ingen människa kan förstå vad de vill ha sagt. Men nästan alla akademiker är så där. Det är otroligt störande. *spyr lite*

Men de är ju himla gulliga personer och jag vågar inte säga till så jag redigerar hellre. *mes*

Anyways, tillbaka till ämnet. När man har suttit och läst en massa man inte hajar och redigerat de texterna blir man helt slut. Då är det taskigt att man inte ens kan gå in på MySpace. Ännu mer taskigt är det att Winnerbäck har snott åt sig Grega.

2 kommentarer:

Betsy sa...

Har du slutat blogga? Skriv nåt. Miss u long time!

emster sa...

Nej då. Har bara lite mkt IRL. Miss u 2.