fredag 23 oktober 2009

Carro

Jag ska göra något stort här. Trumvirvel please!

*tam-ta-ram-ta-ram-tam-tam*

Hrm, harkel.... testing etta två hörs det här? *rundgång*

Eh... Det hörs? Ja, vad bra.

Jo.

Jag. Ska. Ändra mig.

Ja, det är sant.

Jag ska här och nu, inför hela bloggosfären, ändra uppfattning.

Gott folk! Jag, emster - den koolaste katt världen någonsin skådat - tycker inte längre att Carolina Klüft är äckligaste människan på jorden!

Nej, tvärtom. Från och med nu gillar jag Carro. Jag tycker att hon är en förnämlig förebild, en härlig tjej! Och varför undrar ni kritiska läsare. Hon som bara larvar sig och kör fånig stil inför kameran och alltid är "en liten jänta" och bara "älskar att träna" och bla bla. Hur kan man gilla henne? Så tänker ni.

Men asså plz. Va inte så jävla fördomsfulla.

Acceptera och omfamna det faktum att vi alla är olika. Ni ba är tuffa och hänger på Stureplan, Carro spelar skitgubbe och gnider sig emot Patrik Kristiansson. Det är skilda världar. Men det är inget fel med det.

Man får vara annorlunda. Det ok.

Man får gilla Carola. Vissa gillar Regina andra gillar schlager.

Och det finns så många små knattar som har börjat sporta pga av Carro. Det tycker jag är fint. Så all heder åt Carro. Heja henne liksom.

Så fk you bitches som inte hedrar ett OS-guld!

1 kommentar:

Jäl sa...

Vad snackar du om??