torsdag 22 oktober 2009

blogginlägg

stört. igår var jag värsta lilla gumman och gick och la mig kl nio. är ändå helt cp-trött idag. längtar innerligt efter helgen.

i helgen ska jag göra en grej som jag egentligen inte tycker är ok. jag ska gå på fotboll. jag ska ta med mig penna och anteckningsblock och göra insiktsfulla noteringar över allt jag tycker är fel med fotboll och sånt. inget ska undgå mina kritiska ögon!

idag på jobbet fick jag nästan en grinattack för att jag blev så jävla arg. jag orkar inte att folk ska ha sån jävla kontroll. låt mig va liksom. jag kan göra mitt jobb utan att femton personer måste tycka till! sen ringde nya killen och skoja lite. han ba "åhhh emmis jag ser här i min kalender att vi ska umgås heeeela förmiddagen imorgon". då garvade jag. han är rolig, nya killen. plus att han är kompetent. så skönt med kompetenta kollegor.

3 kommentarer:

Tehataren sa...

Både kompetent och trevlig? Skumt. Det är något fel på honom. Ha honom drogtestad!

emster sa...

Men han är nog det, alla på företaget testas. om pos drogtest gäller inte anställningsavtalet.

Eller... jag fick iaf kissa!!!???

Tehataren sa...

Alltså, du har inte gjort drogtest. Du har en pervo chef. Eller HR-avdelning. Eller båda.