tisdag 27 oktober 2009

Hej hej

Har på mig värsta fina tröjan idag. Den killar och sticks. Vill slita av mig jävla tröjan och köpa ny. Hatar grejer som inte är sköna.

När jag var liten gick jag i mysbyxor till skolan varje dag fram till femman. Då fattade jag att de andra tjejerna tyckte jag var tönt. Där får man för att man lekte med pojkar som inte fattar mode. Man blir mobbad av de tuffa tjejerna. Kul.

Men asså. OBS!

Nu får ni inte göra tankevurpa och tänka att "alla tjejer är så elaka och killar leker så bra"!

FEL!

Tjejer leker också bra, men jag hade sjukt svårt för att anpassa mig till några tjejer. Som råkade vara de tuffa och tongivande i klassen.

Idag är mitt största hatobjekt alla tjejer som säger så här "jag har alltid haft så mycket lättare för att umgås med killar. Tjejer är tjejiga och svåra".

Det är så jävla FEL och ni är idioter, jag avskyr er, ni är dem som mobbade mig, ni har problem, det är ni som är tjejiga och svåra. FUCK YOU!

Killar är precis lika skvallriga och svåra! Men de sprider myten om sig själva som enkla och raka. Pucko tjejer går på det. Inte smarta.

1 kommentar:

Betsy sa...

Well said.

Vissa människor är lätta att umgås med andra är inte sköna att hänga med.

Har inget att göra med kön. Punkt slut.