torsdag 22 oktober 2009

mamma

så himla bra att luncha med mamma, den lilla gumman. hon ba "bla bla bla dagis och ungarna och bla bla". mamma jobbar extra på dagis. hon är pensio i vanliga fall men ibland ringer de och då blir hon glad och stolt. jag ba "mmm, va kuuuul, hur går det på engelskan då?". mamma går på samma engelskakurs på ABF-huset varje termin. praktiskt för man måste ju inte köpa ny kurslitteratur. så då berättar hon lite om engelskan och att de ska ha höstlov nästa vecka så då blir det inget och bla bla. och jag nickar och ba "mmm, va kuuuul" typ, lyssnar med ett öra ni vet. (hehe).

jag berättade att hon hade skickat samma sms till mig SEX gånger igår. men mammagumman försvarade sig stenhårt och skyllde på mobilen. hon ba "men det stod 'gick inte att skicka, vill du försöka igen' så då gjorde jag det."

iaf, det där var kanske totalt ointressant, det viktiga kommer nu!!

mamma säger "ska vi gå en sväng på stan?" och jag ba "ja för jag måste ändå köpa gå-stövlar" (stövlar utan klack) och DÅ FICK JAG SPONS AV MAMMA. nästan två tredjedelarsspons!

mamma är världens bästa gumma!

wiiii! *nya stövlar*

2 kommentarer:

Miss Baglady sa...

åååååhhhhh mammaspons är den bästa sortens spons... och lyllo med stövlar jue.. vill åå..

emster sa...

stövlar är så bra. sponsor-gumma-mamma också!